O jee: L.O.L. Suprise komt met een mega grote verandering
Een kind dat niet bekend is met L.O.L. Surprise moeten wij nog leren kennen. De extravagante surprise-eieren zijn een van de grootste speelgoedsuccessen van afgelopen jaren. En om een beetje met de tijd mee te gaan, komt L.O.L. Surprise nu met een grote verandering.
Die grote, roze plastic ballen waarin de surprise is verstopt? Die verdwijnen binnenkort.
L.O.L. Surprise
Dat is gróóts nieuws, want de plastic ballen maken de L.O.L. Surprise juist zo herkenbaar en iconisch. Dat plastic niet meer van deze tijd is, begint ook bij MGA Entertainment – het bedrijf achter de verrassingsballen – te dagen. Om die reden lanceren ze de nieuwe L.O.L. Surprise Earth Love Dolls.
L.O.L. Surprise Earth Love Dolls
Bij de L.O.L. Surprise Earth Love Dolls is het iconische ontwerp vervangen door een meer milieuvriendelijke bal van stevig papier – zeg maar gerust karton. Geen paniek! Kinderen zullen nog steeds de verrassende, plezierige ervaring krijgen om de bal uit te pakken en de pop of huisdier te ontdekken. De winst zit ‘m vooral in ouders; die hoeven zich nu minder schuldig te voelen bij het geven en weggooien van al die surprise balls.
MGA Entertainment schat dat ze door deze verandering drie ton plastic uit de productie kunnen elimineren. Dat staat gelijk aan 200.000 plastic waterflessen (!) of zeven miljoen (!!) plastic rietjes voor eenmalig gebruik. Overigen wel belangrijk om te vermelden is dat de plastic L.O.L. ballen geleidelijk worden vervangen. Het doel is in om in 2025 alle plastic L.O.L. ballen te hebben vervangen.
Unboxing op YouTube
Het succes van de L.O.L. surprise ballen zit ‘m vooral in het uitpakken, ook wel hip vertaald als unboxing. De speelgoedmerkreus bedacht al vroeg dat een speciaal unboxing-kanaal op YouTube een slimme zet zou zijn om jonge meisjes te enthousiasmeren voor L.O.L-poppen.
Mét succes. Het L.O.L.-kanaal op Youtube telt bijna twee miljoen leden. De kids kunnen hier kijken naar avonturen van de poppetjes, videoclips en nog veel meer. Speciale unboxing video’s door YouTubers als Onnedi en Djamila zijn miljoenen keren bekeken.
Ook leuk om cadeau te geven aan je kind: een van deze super creatieve knutselboxen!
Na 15 jaar is dit nog steeds het populairste boek onder tieners